Továbbra is vannak panaszok a közétkeztetésre
Vannak törekvések a közétkeztetést végző cég részéről, azonban január óta csökkenés figyelhető meg az előfizetők létszámában – derült ki a mai közgyűlésen.
Az ülésen úgy került szóba a közétkeztetés, hogy a város új, online rendszert vezetne be a számlázásnál. Kurucz Roland, a Közgazdasági Iroda vezetője elmondta, beépítenék a békéscsabai gyakorlatot. E szerint, ha a szülő nem fizet időben, akkor automatikus értesítést küldenek ki e-mailben a szülőknek. Ezzel párhuzamosan a gyermekjóléti központot is felkeresik, derítse ki, milyen oka lehet, hogy elmaradt a kifizetés. A fizetési felszólítást követően, 15 nap múlva megszűnhet a gyermekétkeztetési szolgáltatás, azonban még megvárják a gyermekjóléti központ véleményét is. Így valójában legalább 30 nap eltelik, amennyi idő alatt lehet rendezni a tartozást.
A közétkeztetés kapcsán Benkő Zsolt (Szeretem Vásárhelyt Egyesület-Fidesz-KDNP) kifejtette: egy édesapa jelezte neki, hogy továbbra is ehetetlen az étel. Kíváncsi arra, hogy alakult a létszám, mennyien veszik igénybe szeptembertől?
Az irodavezető tájékoztatása szerint január elsejétől csökkenés az általános és középiskolások között. Számszerűen 100+50 fővel csökkent, ez 20, illetve 6 százalékot jelent. Hozzátette, a járvány is befolyásolta a rendeléseket.
Márki-Zay Péter polgármester szerint elég drasztikus a 20 százalékos csökkenés. Elmondta, havonta 1-2 jelzést ő is kap, ezeket továbbítja a cégnek. A legtöbb városban emelték az étkezési díjakat, itt január eljsejéig nem lesz biztosan.
Bálint Gabriellának (Szeretem Vásárhelyt Egyesület-Fidesz-KDNP) susáni idősek, illetve a strandon jelezték az étel rossz minőségét. Úgy látja, van törekvés a javulásra, de minőségileg, mennyiségileg el kell érni, hogy a legjobbat kapják, ezért van még mit javítani.
A polgármester hozzátette, van lehetőség felmondani a szerződést és egy új pályázattal megnézni az ajánlatokat, de biztos drágább lenne, mint amit most fizetnek. Megerősítette Bálint Gabriellának, természetesen nem lehet visszaélniük azzal, hogy ők a legolcsóbbak és a legkiszolgáltatottabbnak is szolgáltatnak. Törekvés van, némi javulás volt, de legutóbb ők ismertek el minőségi hibát – tette hozzá Márki-Zay.
Hozzászólások lezárva.