Reggel nem működött a MÁV-app

A MÁV applikációban átmetileg nem lehetett jegyet váltani ma reggel, ilyen akár 20-30 percig is eltarthat, amíg jegyet el tudják juttatni.

A vasúti menetjegyeket a pénztárakban, a vonatok fedélzetén, a jegykiadó automatáknál, valamint az Elvirán vásárolhattuk meg. A Máv felhívja rá a figyelmet, utazás csak érvényes jegy birtokában lehetséges, ezért kérik, utazás előtt ellenőrizzük az új Elvirában, a MÁV applikációban, vagy a bejövő levelekben, hogy megkaptuk-e.

A hibát korán reggel észlelték és 9:45-re javították ki, azonban többen azt írják, tegnap óta nem tudnak jegyet venni regisztrált felhasználóként és a menetrend sem töltődik be.

Hozzászólások lezárva.

A Hódpress sütiket használ a jobb működés érdekében. Rendben!