sajatbanner

Példás összefogás a Rárósi útért

Amint az köztudott, több mint 20 éve megoldatlan probléma a külső Rárósi út állapota, ami naponta keseríti meg az ott élők, illetve az arra közlekedők életét. Az önkormányzat tavalyelőtt már közel 300 m3 mart aszfalt szétterítésével igyekezett ideiglenesen járhatóvá tenni az utat, majd ezt a munkát 2020-ban 150 m3 kijuttatásával megismételte.

Tegnap a városüzemeltetési csoport megrendelésére ismét 230 m3 anyag került a Vásárhelyi Róna Kft. szárító üzeme és a 9 km szelvény közötti útszakaszra, hiszen itt sok helyen már az aszfaltréteg is eltűnt. Az elkerülő és a szárító által határolt kátyús részt a HMSZ NZrt. meleg aszfalttal fogja javítani a mezőgazdasági vállalkozókkal és cégekkel egyeztetett időpontban, hogy a munkálatokkal ne akadályozzák a betakarítási szezont. Ez szeptember-októberre várható.

Az önkormányzat nevében szeretnénk megköszönni az ATEV Zrt.-nek, a Vásárhelyi Róna Kft.-nek (nekik külön köszönet a dűlőutak feltöltéséhez szükséges nagymennyiségű földért is), Fátyol József egyéni vállalkozónak, Kucsora Péternek, hogy munkagépekkel, szállítójárművekkel, úthengerrel segítették a HMSZ munkáját. Köszönjük továbbá Benkő Zsolt képviselő úr és a Gilicze-család aktív részvételét a kézierős munkában, Kovácsné Felföldi Reginának és Bartucz Ildikónak pedig a hűsítőket és a pogácsát. A gréderezést a várossal szerződött Czövek Ferenc végezte.

-írják a Polgármesteri Hivatal Gyorshír szolgálatán.

Remélik, hogy nem kell már sokat várni a pillanatra, amikor végre teljesen megújul a Rárósi út, melynek tervezési szakasza el is kezdődött a Modern Városok Program 117 km-es kerékpárút építése projekt keretében.Jelenleg az alábbi tervezési munka folyik: Rárósi út pályaszerkezetének kiszélesítése és felújítása a 47 sz. főút elkerülő szakaszának csomópontja és a végszelvény között, illetve útépítés a Rárósi út végszelvénye és a 4405 jelű út 19+840 km szelvénye között meglévő földút nyomvonalán.

Típusa: vegyes forgalmú út 5,5m szélességgel, mellé mindkét oldalon 0,8m nemesített padka kialakítással

Becsült hossza: 13.600fm szélesítés és felújítás; 4.200fm új építés

A tervezési feladat keretében a felújítandó aszfaltburkolatú útpályaszerkezet megerősítését és szélesítését, valamint új vegyes forgalmú utat kell tervezni és egyéb létesítményeket (pl.: műtárgyak és azok vízelvezetési létesítményei), valamint szükség esetén a közműkiváltásokat is meg kell oldani.

riporter

Hozzászólások lezárva.

A Hódpress sütiket használ a jobb működés érdekében. Rendben!