sajatbanner

Online vagy telefonos ügyintézést javasol a HVSZ, ha lehetséges

A lapunkat is kiadó Vagyonkezelő és Szolgáltató Zrt. közleménye az ügyfélszolgálatain bevezetett, a vuhani koronavírussal kapcsolatos óvintézkédéseiről.

A Hódmezővásárhelyi Vagyonkezelő és Szolgáltató Zrt. ezúton tájékoztatja ügyfeleit, hogy a koronavírus magyarországi megjelenése miatt a személyes ügyfélszolgálati irodáiban óvintézkedéseket vezetett be.

A társaság a saját üzemeltetésű személyes ügyfélszolgálati irodák (Hódmezővásárhely, Kossuth tér 1. ügyfélszolgálati iroda, Bajcsy-Zsilinszky Endre utca 70. ügyfélszolgálati iroda), ügyfélszolgálati ablakainál az ügyfelek által használható kézfertőtlenítő szereket helyezett ki, amelyeket az ügyintézés előtt és után is igénybe vehetnek az irodákba látogatók.

A Hódmezővásárhelyi Vagyonkezelő és Szolgáltató Zrt. egyben arra kéri ügyfeleit, hogy az elkövetkező időszakban, amennyiben lehetséges, a telefonos (06-62-530-993) vagy az online (http://www.hvszzrt.hu/tavho/ugyfeleinknek/) ügyfélszolgálati lehetőségeket használják.

Kérjük továbbá, hogy a műszaki hibabejelentés esetén is a 0-24 órás telefonos (06-62-244-870) megkeresést vegyék igénybe.

A Hódmezővásárhelyi Vagyonkezelő és Szolgáltató Zrt. folyamatosan nyomon követi a koronavírus okozta helyzetet és a hivatalos ajánlásoknak megfelelően hozza meg az esetleges további intézkedéseket.

Köszönjük ügyfeleink együttműködését, az esetleges kellemetlenséggel kapcsolatosan szíves megértésüket és türelmüket kérjük!

riporter

Hozzászólások lezárva.

A Hódpress sütiket használ a jobb működés érdekében. Rendben!