Okos és vicces: megvan a 2020-as kommentfolyamok dobogósa
Nem tisztünk reklámot csinálni egyetlen vállalkozásnak sem, de emellett már tényleg nem tudunk szó nélkül elmenni: a Lidl Magyarország egy posztja olyan hozzászólás-folyamot indított el a Facebookon, amelyet, bár még alig kezdődött el a 2020-as év, nehéz lesz felülmúlni. Nem véletlenül kapta fel a történetet a hazai sajtó és a közösségi oldalak, hiszen a jelenség ritka: a svéd húsgolyó bejegyzés alá kisebb-nagyobb haza és nemzetközi cégek, szervek is odatették a saját véleményüket. Bevalljuk, nem olvastuk végig mind a 16 ezret (!), de amit mégis, azon nagyon jól szórakoztunk. Egy szállítmányozó cég azoknak ajánlja magát, akik egy fuvarral 14 köbméter húsgolyót vinnének, a meteorológia szolgálat annyit válaszolt a Lidl-nek, hogy „Szinte egész nap szakadunk, nagyon jók vagytok!”, a statisztikai hivatal pedig azt írja, „Azt nem tudjuk, hogy vajon a svéd húsgolyó miatt e, de a statisztikák azt mutatják, hogy 18 ezer honfitársunk utazott ki 2019 III. negyedévében Svédországba.” Érti a humort a Honvédelmi Minisztérium: „Nem kell Svédországig menned, ha autentikus vadászgépeket szeretnél látni, mert a Magyar légteret a svéd gyártmányú Gripenek védik.”, egy biztosítótársaság pedig így ír: „Tudtad? A biztosítás olyan, hogy megkötöd és mári svéd.”
Mi pedig levontuk a biztató tanulságot, hogy igen, így is lehet kommentelni: intelligensen, viccesen, nem bántva egymást. Ha a több ezer hozzászólás között talál vásárhelyi vonatkozásút, mutassa meg nekünk!
(Illusztráció: a Lidl Facebook oldala)
Hozzászólások lezárva, de 1 | trackbacks és Pingbacks vannak nyitva.