sajatbanner

Hogy ne menjen pocsékba a sok finomság, ételmentő akciót indított a Spar Hódmezővásárhelyen

Az eredeti ár akár harmadáért juthatnak hozzá a vevők olyan élelmiszerekhez, amelyek szavatossága hamarosan lejár.

November 3-ától teszteli új, ételmentő akcióját a SPAR – derül ki az élelmiszerlánc közleményéből.  A SPAR a Munch online platformmal karöltve szorítja vissza az élelmiszerpazarlást, ennek köszönhetően a vevők kedvezményes áron juthatnak jó minőségű termékekhez. A boltlánc első körben Budapesten, Szegeden és Hódmezővásárhelyen működik együtt az ételmentő alkalmazás fejlesztőivel.

A Munch appon keresztül csomagolt és csomagolatlan kenyerek, pékáruk, sós- és édes finomságok, zöldségek, gyümölcsök, magvak, gyümölcslevek, tejtermékek, tészták, csomagolt szalámik, felvágottak, friss tojás, valamint további, hűtést nem igénylő termékek menthetők meg az eredeti ár akár harmadáért. A Munch egy magyar ötletgazdák által létrehozott platform, amelyen keresztül élelmiszerláncok és vendéglátóipari egységek jelentős kedvezménnyel értékesíthetik az aznap el nem adott, de jó minőségű élelmiszereiket. 

Az áruházlánc Szegeden 9, Hódmezővásárhelyen pedig 2 egységében indította el az akciót.

A környezetről jelentős terhet veszünk le azzal, hogy ezeket az élelmiszereket nem dobjuk ki. A pazarlás sajnos globális jelenség, a világon előállított összes élelmiszer egyharmada kárba vész vagy hulladékká válik, ami csak Európában évente majdnem 90 millió tonna feleslegesen kidobott élelmet jelent. Mostantól azonban a SPAR vásárlói is hatékonyan takarékoskodhatnak a Munch segítségével” – mondta Heiszler Gabriella, a SPAR Magyarország elnök-ügyvezetője.

„Magyarországon már több, mint 600 független és országos szinten jelen lévő üzlet csatlakozott az ételmentő platformunkhoz több mint 35 településről. A SPAR csatlakozása bizonyítja, hogy a legnagyobb élelmiszer-kiskereskedőknek is egy jól kivitelezhető, valódi megoldást nyújt a pazarlás visszaszorítására a Munch. Olyan Muncholóról is tudunk, aki egy év alatt több, mint 500 adag ételt mentett meg, és ezzel mintegy egymillió forintot tudott megspórolni a Munch segítségével” – közölte Perepelica Kirill, a Munch társalapítója és kereskedelmi igazgatója.

riporter

Hozzászólások lezárva.

A Hódpress sütiket használ a jobb működés érdekében. Rendben!