Ellenzéki adóforintokból kormánypárti kampány

Az utolsó pillanatig küzdenek a szavazatokért a pártok és a jelöltek, milliárdok égnek el. Az ellenzék is sokat költ, de labdába sem rúghat a Fidesszel szemben. A párt kampányába durván besegített a kormány (óriásplakátok, e-mail-ek oltásra regisztráltaknak, gazdálkodóknak, stb.). Tették ezt mindenki közös adóforintjaiból. A Megafon (tudják, valósághajlító dánielékkel) önmaga 1 milliárd körüli pénzt égetett el arra, hogy az ellenzéket gyalázza. Hasonlóak még: Rákay Philip (a Rádió 7-es), a békemenetet szervező CÖF, a Mandiner, a Pesti Srácok, az MTVA évi 130 milliárddal, levonva az ellenzéknek 4 évente járó 5 perceket. A felsorolás nem teljes, a közös a dologban, hogy egy-két lépéssel ezek mögött mindig ott van a közpénz, ami elvileg közös csak, gyakorlatilag Orbánék, Lázárék kampányát hivatott segíteni.

A Facebookon ma is, egy nappal a választás előtt előjön egy-egy megyei hirdetés, például a Délmagyaré, a Promenádé. Ne legyen kétségük, kiket reklámoznak, illetve kiket ócsárolnak.

Az állami hirdetésekkel kitömött Mediaworks így próbál lebeszélni arról, hogy az ellenzékre szavazzon az olvasó.

Ellenzéki lottópénzek ellenzék elleni plakátokra

A Békemenetet szervező CÖF, CÖKA, illetve cégük közpénzek százmillióit költi arra, hogy az ellenzéket gyalázza. Kaptak már pénzt az MVM-től, állami kézben lévő banktól, és a Szerencsejáték Zrt. egyik leánycégétől is. Jó ha tudja ezt egy ellenzéki szavazó lottózás közben, vagy villanyszámla kifizetésekor.

A Békemenetet szervező CÖF kft-je árasztotta el ezekkel a hazug állításokkal az országot.

A tram-train és mezőhegyesi hirdetéssel kitömött Promenád is kampányol

A P24 is jócskán részesül közös adóforintjainkból. A NIF Zrt. tram-train hirdetései, a kormány által indított kampányok pénze, a Mezőhegyesi Ménesbirtok bannere (ugye ezt nem kell külön magyarázni) végsősoron mind-mind közpénz, amiben baloldali, zöld, liberális, jobboldali, radikális szavazók adóforintja is ott van, de csak egy célt szolgál.

Egy gyalázkodó hazugság mellett egy kis Lázár promóció.

A választókra a politikacsinálók úgy tekintenek, mint akiknek mosóport lehet eladni, azét veszik meg, aki többet reklámozza a sajátját. Vagy mégsem?

Hozzászólások lezárva.

A Hódpress sütiket használ a jobb működés érdekében. Rendben!