Egy felmérés szerint az ügyfelek túlnyomó többsége elégedetten távozott a kormányablakokból
A Közigazgatási és Területfejlesztési Minisztérium és a kormányhivatalok folyamatosan figyelemmel kísérik a kormányablakok által biztosított szolgáltatást. Az ügyfelek a kormányablakokban szerzett tapasztalataikat 2021 óta már nem papíron, hanem egy online ügyfél-elégedettségi kérdőív kitöltésével oszthatják meg, a visszajelzéseket a szaktárca időről-időre ki is elemzi.
A legfrissebb mérések szerint 2024 első felében a kormányablak ügyfelek több mint 76 százaléka teljes mértékben elégedett, 9 százaléka pedig elégedett volt az ügyintézés minőségével, ami hasonló az előző évi adathoz. A válaszolók 86 százaléka elégedett volt az ügyintézéssel és az azt megelőző várakozással töltött idő mértékével is, a sorszámhúzó rendszer szerint az ügyintézést megelőzően átlagosan 30 percnél is kevesebbet töltenek a kormányablakokban az ügyfelek – közölte a Közigazgatási és Területfejlesztési Minisztérium a héten.
A kormányablakba betérő ügyfelek legalább 83 százaléka a hivatali ügyintézés során az ügyintéző segítőkészségét, szakértelmét és gyorsaságát tartja a legfontosabbnak, hátrébb sorolva olyan szempontokat, mint mondjuk az nyitvatartási idő vagy a tisztaság. A résztvevők 89 százaléka elégedett volt az ügyintézők szakszerűségével.
Hozzászólások lezárva.