Természetesen a mellékvonalak bezárásával kapcsolatban merült fel ez a kérdés. A MÁV szerint több előnye van a vasúti mellékvonalok bezárásának és az autóbuszokra terelésnek. Álmainkban párhuzamos minőségi közlekedési lehetőségek…
Tovább a cikkre!
A Miniszterelnökséget a mai kormányinfón kérdezték a tíz bezárt vasútvonalról. Gulyás Gergely szerint megalapozott számítások vannak a döntés mögött.
Tovább a cikkre!
Országos szakmai és helyi civil szervezetek nyílt levelet írtak Orbán Viktor miniszterelnöknek annak kapcsán, hogy a MÁV és Lázár János miniszter hirtelen bejelentette, hogy augusztus elsejétől 10 vasútvonalon megszűnik a személyszállítás…
Tovább a cikkre!
Mint azt megírtuk, tíz mellékvonalat szüntetnének meg országszerte, a megyében érintett a Mezőhegyes – Makó – Újszeged vonal. A Közlekedő Tömeg Egyesület ma arról írt, nem csupán álságos és gyermeteg okokkal magyarázzák ezt a lépést, de…
Tovább a cikkre!
A 2010 előtti kormányok legrosszabb időszakát idézi, hogy augusztustól 10 vasúti mellékvonalon szűnik meg a személyszállítás. A Fidesz ellenzékből még hevesen kritizálta a vonalbezárásokat, most mégis ugyanezt a politikát folytatja - hívja…
Tovább a cikkre!
Legalábbis az egyik megoldás a vasúti szolgáltatások tekintetében a(z állami) monopólium megszüntetése, és ezt egy cseh, valamint egy francia példán keresztül mutatta be bejegyzésében a közlekedéspolitikai szakértő.
Tovább a cikkre!
A MÁV-Volán csoport péntek délután elismerte, hogy a bezárások valósak és vonathelyettesítő autóbuszok járnának a jövőben az érintett vonalakon.
Tovább a cikkre!
Legalábbis erről van tudomása a Közlekedő Tömeg Egyesületnek. Az esetnek szerintük köze van a Hodász településnél történt balesethez, illetve ürügyként használják azt.
Tovább a cikkre!