Ezekben percekben helyezik a sínekre Szentesen a tizenkettedik vasútvillamos szerelvényt.
Ezzel teljessé vált a tram-train flotta.
17 milliárd 622 millió forint – eredetileg ennyibe került volna a Hódmezővásárhely-Szeged tram-train!-->!-->!-->!-->!-->…
Tovább a cikkre!
Eredetileg március 10-én szüntették volna a be a munkát a masiniszták, de az orosz-ukrán háború miatt elhalasztották a sztrájkot. Most újra élesítették a követelésüket.
A Mozdonyvezetők Szakszervezete augusztus 24-i küldöttközgyűlésén!-->!-->!-->…
Tovább a cikkre!
Változnak, egészen pontosan kicsit ritkulnak a Szeged és Hódmezővásárhely közötti távolsági buszjáratok. A Volánbusz Zrt. a tram-train járatok használatát javasolja.
Tovább a cikkre!
Augusztus 1-jétől Szeged, Algyő és Hódmezővásárhely között a helyközi autóbusz-bérletek helyett ezentúl a Tram-train zónás bérletek lesznek érvényesek.
Tovább a cikkre!
A hétvégén tapasztalt hőhullám ismétlődése a vasútvillamos működését is befolyásolhatja.
Nem mindennapi, hogy a tömegközlekedést bonyolító vállalat arra kéri lehetséges utasait, inkább ne szálljanak fel a járataikra, csak ha!-->!-->!-->…
Tovább a cikkre!
Még két napig lehet jelentkezni, októberben indul a képzés, ami információink szerint két évig is eltarthat.
Először májusban toborzott motorvonatvezető-utánpótlást a vasútvillamosokra a MÁV, és június 21. volt a jelentkezési!-->!-->!-->…
Tovább a cikkre!
A következő történet, csak hogy meg ne bántsuk senki érzékenységét, egy módosításra szoruló, inkább vicces hiba, mintsem rendszerprobléma a tram-trainnel, de attól létezik. Egy mindennapos helyzet, amin csak ront a kommunikáció.
Tovább a cikkre!
Egy autóval koccant a vasútvillamos Szegeden a Bécsi körút és a Boldogasszony sgt. kereszteződésében. Az érintett szakaszon egyelőre villamospótlók járnak.
Tovább a cikkre!
A városgondozással foglalkozó dolgozók megszépítették a tram-train nyomvonalát, köztük a Kálvin teret.
A levendula virágzó látványa és annak illata könnyen rabul ejthetik az arra közlekedőket.
A Városgondozás Hódmezővásárhely!-->!-->!-->!-->!-->…
Tovább a cikkre!