Az IKR átveszi az önkormányzati ingatlanok kezelését
Folyik az önkormányzati bérlakások felülvizsgálata, amikor kollégáink fizikai felmérést végeznek az ingatlanon, felmérik annak állapotát, leolvassák a különböző szolgáltatók mérőegységeit, feltérképezik, hogy milyen felújítási munkálatok szükségesek.
Ezt annak érdekében teszik, hogy az önkormányzat tulajdonában lévő ingatlanok zökkenőmentesen és minél precízebben kerüljenek át a Hódmezővásárhelyi Vagyonkezelő Zrt. ingatlankezelő részegységéhez.
Az ingatlanok felmérése július 15-én kezdődött és várhatóan augusztus végéig megtörténik. A hivatal munkatársai első körben egy levélben hívták fel minden önkormányzati ingatlan lakóját, használóját, hogy ellenőrizni kívánják az ingatlant.
Ebben a levélben minden elérhetőséget megadtak a következők szerint:
Ügyfélfogadás, pénztár: Kossuth tér 1 (Hősök tere felől) –
Központi ügyfélszolgálat.Bajcsy-Zsilinszky Endre utca 70.,Műszaki hibabejelentés: 0670-7978522
Lakosságszolgálati iroda: Kossuth tér 1, telefonszám: 06-62-530111; e.mailcím: lakasugy@hodmezovasarhely.hu
Amennyiben az első felkereséskor nem tartózkodik otthon a bérlő, úgy egy, az elérhetőségeket tartalmazó papírt hagynak kollégáink a helyszínen, így a bérlők – ha még nem tették meg – időpontot tudnak egyeztetni. Mindenki megnyugtatására jelezzük, hogy munkatársaink munkaidőn túl is, azaz 16 óra után is kimennek a megbeszélt időpontban.
Forrás: A Polgármesteri Hivatal Gyorshír Szolgálata
Hozzászólások lezárva.