Átlépték a félmilliárd forintot a Megafon facebookos hirdetései

A Megafon 500 milliója összesen 12 oldal fizetett posztjaira ment el, ezek között van két, már törölt, illetve sorsára hagyott oldal is – vette észre a Telex.

A Megafon központ úgy határozta meg magát, hogy „profi Facebook-harcosokat” képeznek majd, akiknek segítenek a közösségi médiában elnyomott hangjuk felerősítésében. Nagyjából a tavalyi ellenzéki előválasztással párhuzamosan emelkedett a Megafon a legtöbbet költő magyar facebookos közéleti hirdetők közé: a 2022-es évet pontosan 503 782 484 forint elköltésével a háta mögött kezdte a szervezet. Második helyen a magyar kormány áll 469 millióval, aztán a Fidesz 328-cal, majd az Ezalényeg baloldali propagandalap 130 millióval. Az összes magyar nyelvű politikai hirdetés 4,1 milliárd forinttal gazdagította a Facebookot az elmúlt bő két és fél évben.

Hogy a Megafon költéseit miből finanszírozzák, arról annyit lehet tudni, hogy saját bevallásuk szerint nincs közpénz a háttérben. A következő költéseik láthatók a Facebook hirdetéskezelőjében:

  • Deák Dániel 114 389 847 Ft
  • Rákay Philip (törölt oldal) 78 352 122 Ft
  • Déri Stefi 66 273 698 Ft
  • Trombitás Kristóf 53 737 545 Ft
  • Rákay Philip (új oldal) 53 244 038 Ft
  • Bohár Dániel (új oldal) 38 697 028 Ft
  • Bohár Dániel (inaktív oldal) 30 631 075 Ft
  • Konverzió (Dávid Bence) 28 597 280 Ft
  • Kötter Tamás 18 450 817 Ft
  • Megafon (központi oldal) 12 020 879 Ft
  • A kopasz oszt (Filep Dávid) 8 073 301 Ft
  • Kovács István (a Megafon vezetője) 1 314 836 Ft
riporter

Hozzászólások lezárva.

A Hódpress sütiket használ a jobb működés érdekében. Rendben!