Vodafone: áramszünet okozta a szolgáltatáskiesést

A vállalat tájékoztatása szerint szolgáltatásai azóta újra zavartalanul működnek.

Mi is írtuk arról korábban, hogy gondok voltak a Vodafone-hálózatnál. A cégnek a szerkesztőségünkhöz eljuttatott tájékoztatásában azt írták, a kimaradást áramszünet okozta az egyik szerverközpontban, a forgalom átirányításának ideje alatt a szolgáltatások az ország több pontján nem voltak elérhetőek. A szolgáltató munkatársai a hibát elhárították, így a mobilszolgáltatások ismét zavartalanul működnek.

Előfordulhat azonban, hogy néhány mobilkészülék automatikusan nem csatlakozik újra a hálózathoz. Ezekben az esetekben egyszerű megoldás lehet a készülék újraindítása, vagy repülőgép üzemmódba váltása, majd visszaállítása, amely megoldja a problémát, írják.

Hozzátették, hogy jelenleg a Vodafone ügyfélszolgálata túlterhelt, ezért a szolgáltató kéri az ügyfeleit, hogy az esetleges teendőkkel kapcsolatban a Vodafone Magyarország Facebook oldalát látogassák meg, ahol további információkat találnak.

tájékoztatóvodafone