Július 24. és 28. között személyesen, az üzletekben sem tudnak segíteni, többek között nem üzemel majd az online webshop, a telefonos alkalmazás és a mobilos vásárlás.
A Vodafone tájékoztatása szerint július 24. és 28. között mobil értékesítési és ügyintézési oldalaikon és folyamataikon dolgoznak, ezért technikai szünet lesz. A hívás indítása és fogadása, SMS küldése és fogadása, az adathasználat, az otthoni vezetékes és üzleti vezetékes szolgáltatás zavartalanul működik a szünet időszakában is.
A szünetről további részleteket tettek közzé:
- Július 14-28-ig szünetel a feltöltőkártyás SIM kézbesítése,
- július 19-28-ig szünet lesz a mobil webshopos vásárlásban,
- július 24-28-ig szünet a mobilos ügyintézésben,
- online webshopjukban a szünet időszaka alatt nem tudsz új készüléket vagy szolgáltatást rendelni, illetve nem tudod meglévő előfizetésedet meghosszabbítani,
- My Vodafone Mobil online ügyfélszolgálatuk, My Vodafone alkalmazásuk és Easy Rider alkalmazásuk a szünet alatt nem elérhető,
- a mobil előfizetések megrendelése, hosszabbítása, módosítása online július 19-től, üzleteikben július 24-től szünetel,
- a számlák online kiegyenlítésére július 24. és 28. között nincs lehetőség,
- július 24. és 28. között kizárólag ATM-en keresztül tudod feltölteni egyenleged,
- július 24. és 28. között a készülékekkel kapcsolatos ügyintézésre sincs lehetőség,
- az olyan mobilvásárlással elérhető extrák és kiegészítő szolgáltatások mint az autópálya-matrica vásárlás, parkolás indítása és leállítása, lottózás semmilyen felületen keresztül nem érhető el (SMS rendeléssel sem),
- a szünet alatt a roaming szolgáltatást nem tudod aktiválni.