Sok fizetős alkalmazást töltünk le a karanténban

Az Apple-féle App Store és a Google Play alkalmazásboltok adatai szerint az otthon maradós időszakban több alkalmazást töltünk le, köztük fizetőseket is, ezen pedig a cégek jól keresnek – szemlézi az App Annie portál cikkét az Azonnali.

Androidot futtató készülékeken tavaly ilyenkorhoz képest 20 százalékkal jobban pörgött a Google boltja, és az átlag kínai okostelefon-tulajdonos öt órán át használta az eszközét.

Ezek mégis az Apple-nek hoztak több pénzt: az ő termékeikre letöltött alkalmazások 15 milliárd dollárt, az Androidra letöltöttek pedig 8,3 milliárd dollárt termeltek. A legtöbbek a TikTok kisvideó-megosztót töltötték le és a Tinderért fizettek. A portál megjegyzi, az Apple és a Google egyébként most összefogott, ennek keretében egy olyan alkalmazást fejlesztenek, ami jelzi a telefonunkon, ha olyasvalakivel találkoztunk, aki a koronavírus hordozója lehet. 

Egyébként ilyenkor ne feledjük: ha a koronavírus húsz éve tört volna ki, akkor fekete-fehér, 300 üzenet limites Nokiákkal és betárcsázós internettel ragadtunk volna otthon.

alkalmazásApp StoreapplikációGoogle Playinternetokostelefononlinetech