Soha ki nem találják, miként határozza meg önmagát a Facebookon a hódmezővásárhelyi Fidesz

Mielőtt felfednénk a párt vásárhelyi szervezetének önmeghatározását, nézzük meg, hogyan gondolkodnak Makón:

Naranccsal (mivel mással) kereteztük vizsgálatunk tárgyát.

Politikai szervezet, teljesen rendben van, mi más lehetne. De ne higgyék, hogy ez mindenütt ilyen magától értedő. Ugyanennek a pártnak a szegedi tagjai például érdeklődési körként tekintenek magukra.

Mivel évek óta a központban mondják meg, ki legyen a helyi jelölt, ez Szegeden csak egy érdeklődési kör

Az igazi önmeghatározás azonban a hódmezővásárhelyieké:

Kíváncsian várjuk, hogy cikkünk után mikor cserélik le a „Helyi vállalkozás” szöveget

A hódmezővásárhelyi Fidesz tehát helyi vállalkozásként tekint önmagára. Hogy ez milyen cuki! Vagy ciki? Döntse el a kedves olvasó. Fantasztikus, hogy Magyarország legnagyobb vállalkozásában pártjában, ahol a központi akarat érvényesülésére, a profizmusra, a tervezettségre annyi példát látunk, hagyják, hogy a szegedi fideszesek „érdeklődési kör”-ként, a vásárhelyiek „helyi vállalkozás”– ként hirdessék önmagukat a közösségi oldalon. A „vállalkozás” meghatározás persze lehet, hogy kiterjeszthető az egész pártra. A vásárhelyi szervezet vállalkozás oldalán (többin is) pörög a központi kommunikáció, ami akár erre is utalhat:

Mint a céges értekezleten, itt is döntenek a beszerzésekről? Mi a dolgunk most, teszik fel a kérdést, majd rögtön meg is válaszolják, „további vakcinaszállítmányokat kell szerezni” Vakcinára természetesen szükség van, de talán nem úgy kellene beszerezni, ahogy tették. Állami tárgyalás után 57 milliárdos magánbizniszt generálva. Persze a nagy lélegeztetőgép-buli után nincs min csodálkozni.
Egy helyi vállalkozás talán nem bonyolít ekkora üzleteket, de a vásárhelyiek biztos tudnának mesélni.