Egyablakos ügyfélszolgálatot indít a Polgármesteri Hivatal

Újra cserélte a közgyűlés a Polgármesteri Hivatal SzMSz-ét, ennek keretében a Lakosságszolgálati Irodán központi ügyfélszolgálatot hoztak létre, ahol néhány kivétellel az összes vásárhelyi és mártélyi ügyet el tudják intézni a lakosok – tudtuk meg Tatár Zoltán jegyzőtől. Emellett telefonon (+3662530110 és +3662530111) és e-mail-ben (ugyfel@hodmezovasarhely.hu) is egy helyen lehet hozzájuk fordulni.

– Az ügyfélszolgálat elsődleges célja, hogy a kedves ügyfeleknek ne kelljen a házon belül keresgélnie azt, hogy melyik ügy kihez tartozik, hanem bármilyen, a Polgármesteri Hivatal hatáskörébe tartozó ügyben a földszint 13/A szobában tudnak intézkedni – magyarázta lapunknak Tatár. Cél az is, hogy ne kallódjanak el kérelmek és mindre rövid határidőn belül kapjanak érdemi választ az ügyfelek – tette hozzá.

Leggyakrabban szociális ügyekben fordulnak a hivatalhoz, például a rendkívüli települési támogatásért, de adóügyeket is intézhetünk és panaszbejelentést is tehetünk itt mondjuk kátyúkkal vagy zöldterületekkel kapcsolatban – mondta kérdésünkre. Az elsejétől (azaz holnaptól) a HVSZ Zrt. induló ingatlankezelő részlegébe kiszervezett lakásügy itt nem intézhető, csak tájékoztatás kérhető erről, illetve az anyakönyvi ügyintézés igényli még az anyakönyv-vezetőket.

A Hódpress kérdésére Tatár Zoltán azt mondta, az átalakítás kapcsán sem nem vettek föl, sem nem rúgtak ki embereket, átcsoportosítással oldották meg az öt ezzel foglalkozó ember álláshelyének a feltöltését. Kerültek át például a kiszervezés miatt megszűnő lakásügytől ide hivatali dolgozók. Emellett, miután a közös hivatalnak köszönhetően a mártélyi ügyeket is el lehet itt intézni, egy mártélyi ügyintézőt is átvettek ide, a helyismerete miatt – ismertette lapunkkal a jegyző.

ÖnkormányzatPolgármesteri HivatalTatár Zoltán