Folytatódik a villamosvasút és az autósok küzdelme.
Tegnap, mint azt portálunk is megírta a szegedi Bécsi körút közelében lévő körforgalomban ütközött egy autós a vasútvillamossal, de az azelőtti hét sem maradt el a tram-train töréspróbája, akkor ugyanis szintén szegedi volt a helyszín. Ez az idén a vármegyeszékhelyen egyébként nem az első karambol volt, hiszen történt egy a Kossuth Lajos sugárút és a Vadász utca kereszteződésében, előtte pedig egy BMW találkozott a vasútvillamossal a Boldogasszony sugárúton.
Hogy a villamosoknál jóval nagyobb, állandóan felkapcsolt fényszóróval közlekedő tram-traint, hogyan lehet elnézni, pontosan senki sem tudja.
Ha a balesetek Facebookos megosztásai alatti kommentekből kivonjuk az tram-trainnel kapcsolatos átokról szólókat és a különféle összeesküvés elméleteket, az marad, hogy kommentelők szerint lehet, hogy érdemes lenne a szerelvényeket olyan sárgára festeni, mint a villamosokat, hogy jól láthatóak legyenek (Ennek elentmond, hogy például Pozsonyban piros színű villamosok közlekednek, s nem jellemző, hogy az autósok ilyen gyakran ütköznének velük).
Mások úgy vélik: miután a vasútvillamos kötött pályás, így vezetője az ütközést csak fékezéssel tudja elkerülni, az önfeledt autósok a hibásak. Merészen belehajtanak a körforgalomba, azzal, hogy kiférnek még mielőtt a tram-train odaérne, ám forgalmi akadály miatt mégsem.
Ön mit tippel? Írja meg kommentben!