Négy forinttal akciózta le a tejfölt a Lidl

Hetek óta gyakorlatilag semmi másról nem szólnak a hírek, hogy a nagyobb áruházláncok éppen melyik terméküket akciózzák le 10-15-20 százalékkal, ami a fogyasztók számára kifejezetten örömteli az elmúlt egy év drágulása láttán – írta a Világgazdaság a kormányzati árstop-razziák kapcsán.

Hozzátették, azért az meglepő, hogy a Lidl a 12 százalékos Pilos tejföl árát csupán 4 forinttal csökkentette, amit a lánc vélhetően kínosnak érzett, ugyanis le sem írta, hogy mindez 0,5 százalékos mérséklést jelent.

A portál beszámolt arról, hogy a tej árát már érdemben csökkentette a Lidl, a 2,8 százalékos UHT-tejet a legutóbbi akciójában például 209 forintért árulta.

Megkérdezték a Lidlt, hogy miért tartotta fontosnak, hogy akcióként tüntesse fel az ilyen szemmel is alig látható árcsökkentést, ám azóta nem érkezett válasz.

akcióLidltejtermékek