Most áll át a Vodafone, 40 órán át nem lesz ügyintézés

December 31. 15.00 óra és január 2. 7.00 óra között technikai szünet várható a Vodafone rendszerein. Ez idő alatt az ügyintézés és a vásárlás nem lesz lehetséges, minden más működni fog – közölték.

A szünet alatt személyesen és telefonon sem tudnak segíteni a számlák rendezésében, egyenlegfeltöltésben, készülék szervizelésében, vagy készülék és szolgáltatás értékesítésében. A weboldalon a szünet időszaka alatt sem lehet új készüléket vagy szolgáltatást rendelni. My Vodafone online ügyfélszolgálatuk, My Vodafone alkalmazásuk és Easy Rider alkalmazásuk a szünet alatt nem elérhető.

A postai csekkes és a banki átutalásos számlabefizetés folyamatos. A szünet alatt ATM-en, illetve bevásárlóközpontokban, postákon, benzinkutakon és újságárusoknál kihelyezett POS terminálokon keresztül lehet feltölteni az egyenleget. A szünet alatt a roaming szolgáltatást sem tudjuk majd aktiválni. 

Felhívták rá a figyelmet: a hívás indítása és fogadása, SMS küldése és fogadása, az adathasználat, az otthoni vezetékes és üzleti vezetékes szolgáltatás zavartalanul működik a szünet időszakában is.

Mint arról beszámoltunk már, egyesül a Vodafone, a DIGI, az Antenna Hungária és az Invitech és megszületik a One Magyarország. A cégcsoport kivezeti a magyarországi piacról a Vodafone, a DIGI, az Antenna Hungária és az Invitech márkákat, a társaságok ezt követően pedig egységesen One márkanév alatt fogják biztosítani lakossági és vállalati távközlési szolgáltatásaikat.

4iGAntenna HungáriadigiInvitechszünettelefonügyfélszolgálatügyintézésvodafone