Megafon: pörög a kampánypénz

A csatorna a 2022-es választási kampány végén már egymilliárd forint fölött járt, ami a kampányköltéseket illeti, most pedig már ennek a kétszeresésénék tartanak. A legtöbbet Deák Dánielre költenek a központban.

A Telex ezzel kapcsolatban azt is megnézte, hogy ez a költés nem egyenletes, a választások utáni fél évben messze nem volt olyan intenzív, mint most, a kampányban. Azt írják, a

Megafon teljes hirdetési költsége most a Meta Ad Library adatai szerint 2 003 603 072 forint, ez nagyjából kétezer szponzorált posztra ment el. Ez hirdetésenként 1 millió forintot jelent.

A személyre lebontott költések a következőképpen néznek ki:

  • Deák Dániel 254 176 067 Ft
  • Trombitás Kristóf 237 085 141 Ft
  • Stefi Déri 226 846 756 Ft
  • Bohár Dániel 163 910 454 Ft
  • Rákay Philip 139 873 333 Ft
  • Rákay Philip 111 939 880 Ft
  • Apáti Bence 104 878 881 Ft
  • Korondy Tamás 101 737 019 Ft
  • Szarvas Szilveszter 90 649 225 Ft
  • Bohár Dániel 89 653 158 Ft
  • Ibolya Csenge 88 069 960 Ft
  • Deák Dániel 85 625 815 Ft
  • KonVerzió 65 600 943 Ft
  • A kopasz oszt 64 874 497 Ft
  • Kötter Tamás 62 057 354 Ft
  • Bohár Dániel 52 060 859 Ft
  • Bohár Dániel 30 631 075 Ft
  • Megafon 16 457 946 Ft
  • Abkarovits Joca 9 425 950 Ft
  • Hortay Olivér 4 735 382 Ft
  • Kovács István 3 313 377 Ft

Az is kiderült, hogy a magyar hirdetési toplistát toronymagasan vezeti a Megafon, a második Magyarország kormánya 679 millióval, majd a Fidesz központi oldala következik 617 millióval.

Borítókép: Megafon FB oldala

FacebookmegafonMeta