A csatorna a 2022-es választási kampány végén már egymilliárd forint fölött járt, ami a kampányköltéseket illeti, most pedig már ennek a kétszeresésénék tartanak. A legtöbbet Deák Dánielre költenek a központban.
A Telex ezzel kapcsolatban azt is megnézte, hogy ez a költés nem egyenletes, a választások utáni fél évben messze nem volt olyan intenzív, mint most, a kampányban. Azt írják, a
Megafon teljes hirdetési költsége most a Meta Ad Library adatai szerint 2 003 603 072 forint, ez nagyjából kétezer szponzorált posztra ment el. Ez hirdetésenként 1 millió forintot jelent.
A személyre lebontott költések a következőképpen néznek ki:
- Deák Dániel 254 176 067 Ft
- Trombitás Kristóf 237 085 141 Ft
- Stefi Déri 226 846 756 Ft
- Bohár Dániel 163 910 454 Ft
- Rákay Philip 139 873 333 Ft
- Rákay Philip 111 939 880 Ft
- Apáti Bence 104 878 881 Ft
- Korondy Tamás 101 737 019 Ft
- Szarvas Szilveszter 90 649 225 Ft
- Bohár Dániel 89 653 158 Ft
- Ibolya Csenge 88 069 960 Ft
- Deák Dániel 85 625 815 Ft
- KonVerzió 65 600 943 Ft
- A kopasz oszt 64 874 497 Ft
- Kötter Tamás 62 057 354 Ft
- Bohár Dániel 52 060 859 Ft
- Bohár Dániel 30 631 075 Ft
- Megafon 16 457 946 Ft
- Abkarovits Joca 9 425 950 Ft
- Hortay Olivér 4 735 382 Ft
- Kovács István 3 313 377 Ft
Az is kiderült, hogy a magyar hirdetési toplistát toronymagasan vezeti a Megafon, a második Magyarország kormánya 679 millióval, majd a Fidesz központi oldala következik 617 millióval.
Borítókép: Megafon FB oldala