Összesen 22 pályamunka érkezett be a Vásárhelyi Kosársuli új logópályázatára. Most két logó közül választhatják ki a csapat szurkolói, hogy melyik határozza meg a sportegyesületének jövőbeli arculatát – közölte a Vásárhelyi Médiacentrummal az egyesület.
A beérkezett pályázatok közül egy háromtagú szakmai bizottság választotta ki a legjobbakat. A bizottság munkájában Kiss Ferenc tervezőgrafikus, Farkas Ádám közösségi média szakértő és vizuális tartalomgyártó, valamit a Kosársuli alelnöke, Martonosi János kommunikációs szakértő vett részt. A két legjobbra a Kosársuli Facebook-oldalán szavazhatunk 2023. február 9-én csütörtök délig.
Martonosi János, a Kosársuli alelnöke elmondta: az emblémájukon szereplő, már majdnem három évtizede szolgáló öreg, zsákoló hód utódját szeretnék megtalálni. A logó megújítására nyáron indított adománygyűjtés bevétele sajnos nem fedezi az új logó költségeit, erre még most is várják az adományokat az adjukossze.hu-n. Eddig 49.500 forintot ajánlottak fel a Kosársuli szimpatizánsai, ha nem jön össze a pályázathoz szükséges összeg, akkor más forrásból finanszírozzák a pályázat nyertesének járó 100 ezer forintos díjat.