Kilométerarányosan a legrosszabb ötbe is bekerült a Vásárhelyt érintő vasútvonal.
2020 és 2021 után 2022-ben is kiszámolta a hvg.hu a MávInform hírei alapján, hogy melyik volt az a vasútvonala az országnak, ahol a legtöbb probléma akadt. A késések hossza alapján pontozták az országos vonalakat, de nem vették figyelembe a baleset vagy az időjárás miatti leállásokat, késéseket.
A tíz legproblémásabb vonal
- Budapest–Cegléd–Debrecen–Záhony
- Budapest–Újszász–Békéscsaba–Lőkösháza
- Budapest–Hatvan–Miskolc–Sátoraljaújhely
- Budapest–Székesfehérvár–Nagykanizsa–Gyékényes
- Budapest–Győr–Rajka
- Budapest–Pécs
- Szeged–Békéscsaba,80
- Budapest–Vác–Szob
- Budapest–Lajosmizse–Kecskemét
- Budapest–Esztergom
A lap kiemelte: ahogy rázúdult a tram-train a Szeged-Békéscsaba vonal Szeged és Hódmezővásárhely közötti részére, ezzel felkerült a top 10-be.
A portál kiszámolta azt is, hogy kilométerarányosan melyik a legproblémásabb vasútvonal:
100 kilométerre jutó vasúti hibák száma
- Nagyatád–Somogyszob
- Budapest–Esztergom
- Budapest–Vác–Szob
- Budapest–Újszász–Békéscsaba–Lőkösháza
- Szeged–Békéscsaba
- Budapest–Lajosmizse–Kecskemét
- Budapest–Hatvan–Miskolc–Sátoraljaújhely
- Budapest–Győr–Rajka
- Budapest–Cegléd–Debrecen–Záhony
- Tatabánya–Oroszlán
Az ország 85 vasútvonala közül három volt, ahonnan egyetlen hibaüzenet sem érkezett egész évben. A legfontosabb ezek közül a Szombathely^Kőszeg vonal, ahol a GYSEV közlekedtet naponta 17 vonatpárt. Az ország másik végében, a Mátészalka és Csenger közötti 33 kilométeren sem volt gond, de ott naponta csak két vonat megy.