Online is olvasható a tram-train népszerűsítése érdekében született „Indulunk!” című kiadvány Lázár János hivatalos honlapján. A 12 oldalas prospektus szerint Vásárhely főteréről gyorsabban lehet majd eljutni a szegedi Aradi Vértanúk terére vasútvillamossal, mint autóval.
A projekt kormánybiztosa azt írta bevezetőjében, hogy Botka László és Márki-Zay Péter inkább akadályozta, mint segítette a beruházást.
November 29-től óránként, január közepétől 20 percenként, március közepétől pedig már éles, csúcsidőben negyedóránként közlekedik majd a két város között a tram-train – olvasható a kiadványban.
Külön oldalt szenteltek a menetidő különbségeknek: a prospektus szerint míg a vásárhelyi Kálvin térről a szegedi Aradi Vértanúk terére 43 perc lesz az út tram-trainnel, ha viszont busszal megy az ember, legalább 52-55percet kell rá szánni attól függően, hogy mennyit kell várni a szegedi Rókus templomnál a villamosra. Azt is rögzítik, hogy az utazási költségek is jóval olcsóbbak a tram-trainnel: autóval 3-szor, busszal plusz villamossal kétszer annyiba kerül egy út.
Az első járat 03:31-kor, az utolsó 23:31-kor indul majd Vásárhelyről.
A kiadvány utolsó mondata úgy szól: „Csak azért is fejlődik a város!”