Minden vásárhelyi lakos kapott abból a levélből, amit Lázár János Hódmezővásárhely országgyűlési képviselőjeként írt alá, és amiben vásárhelyi eredményeket is felsorol. Ír például a játszóterek, bölcsődék felújításáról. Kiemelte azt a mondatot, hogy Hódmezővásárhelyen ellenszélben is eredményeket értek el.
A karácsonyi jókívánságot tartalmazó levélből nem maradhatott ki a városházi döntések olykor valóságtól elrugaszkodott kritikája sem, de megtudhatjuk, hogy a vásárhelyi kórházat sikerült megvédeni. Hogy pontosan kitől, vagy a kormány melyik döntésétől az nem derül ki.
A tram-train sikeréről is olvashatunk, bár éppen ezen a héten derült ki, hogy nagy valószínűséggel az Elios sorsára jut a tram-train projekt is. Mármint az európai uniós források lehívását illetően. Miután az atlatszo.hu kiperelte a MÁV-tól a megvalósíthatósági tanulmányt, kiderült, hogy nem hozza az elvárt számokat a tram-train projekt. Éppen ezért félő, hogy nem tudják majd elszámolni az EU felé, ezért majd a magyar adófizetők fizethetik akárcsak a Lázár-Tiborcz féle közvilágítás kísérleti projektjének teljes megvalósítását.
Uniós forrásokat a villamosvasút esetében a következőkre hívtak le:
Szeged–Hódmezővásárhely tram-train rendszer – járműbeszerzés, Kedvezményezett neve: MÁV-START Zrt., támogatási összeg: 21,276 mrd Ft, a támogatás mértéke: 100% (IKOP)
NIF Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt., a projekt címe: Szeged – Hódmezővásárhely tram-train rendszerhez szükséges járműtelep építése, a szerződött támogatás összege: 3,538 milliárd Ft, a támogatás mértéke: 100% (85% uniós, 15 % hazai)
A megvalósíthatósági tanulmány azt is tartalmazza, hogy „ a beruházási költségnek már 1%-os emelkedése is azt eredményezné, hogy a közgazdasági teljesítménymutatók olyan értékre váltanának, amely a támogathatóságot kizárja.”