Jól fogyott a sör a karantén idején

A karantén idején, azaz 2020. március-áprilisban 25 milliárd forint fölötti forgalmat bonyolított a sör hazai kiskereskedelmi forgalma (58 millió liter), amely 18 százalékos értékbeli és 13 százalékos mennyiségi növekedést jelent az előző év azonos időszakhoz képest – derül ki a Nielsen piackutató kiskereskedelmi indexének adataiból.

A dobozos, világos és félliteres sörre bukik a magyar – derült ki a felmérésből. Az általános trendekhez hasonlóan a forgalom 95+ százaléka árpasör, a búzasör csupán 2 százalékot hasított ki a vizsgált két hónap értékbeli forgalmából. A világos sörök vitathatatlanul vezetnek, 97 százalékban ebből a típusból fogyott. A kosarakba kerülő sörök négyötöde dobozos, 12 százaléka üveges. 

alkoholfelmérésSör