Fizetett hirdetések a Facebookon: top10-ben a Promenad24

A Telex összesítése szerint január 29. és február 27. között 1,6 millió forintot költött fizetett hirdetésekre a Lázár Jánoshoz köthető vásárhelyi médium.

Mint azt megírtuk, Novák Katalin lemondása után, négy nap alatt több mint 10 millió forintot költött el hirdetésekre a Megafon. A Telex gyűjtése szerint így február végén 100 millió forint magasságában állt meg a szponzorált posztok havi számlája. Érdekesség, hogy a top10-ben van egy Tóth-Szántai József nevű úr, aki Miskolc egyik polgármesterjelöltje, papíron független, de fideszesnek tűnik.

A hódmezővásárhelyi Promenád24 odaért holtversenyben a 9. helyre 1,6 millió forinttal, Orbán Viktorral osztoznak a helyezésen. A Lázár János-közeli portálról éppen a héten írtuk meg, hogy Márki-Zay Péter és Navracsics Tibor, illetve a minisztérium korrekt kapcsolata igencsak szúrja a szemüket, akik azóta sorozatos cikkekben támadják a minisztert, mi több, írásaik hirdetésére százezreket költenek a facebookon.

A lenti adatok a politikai-közéleti témájú, szponzorált posztokra költött összegek a Facebook Ad Library platformjáról valók, általában pár napos késésben vannak, most a január 29. és február 27. közti időszak költéseit láthatjuk a Telex gyűjtésében:

Hirdetésre költött pénz
1.Megafon80 300 000
2.Mediaworks28 500 000
3.Magyarország kormánya4 100 000
4.Donáth Anna3 600 000
5.Hirado.hu3 100 000
6.Tóth-Szántai József2 400 000
7.Demokratikus Koalíció2 000 000
8.Momentum1 800 000
9.Promenad241 600 000
10.Orbán Viktor1 600 000
FacebookhirdetésHódmezővásárhelyNovák KatalinOrbán ViktorPromenád24reklám