Félgőzzel, de működik az ügyfélközpont

Olvasóink érdeklődtek, utánajártunk, hogy működik az ügyfélfogadás a hódmezővásárhelyi városházán, a Hősök tere felől megközelíthető ügyfélközpontban.

Az irodákat a korlátozások enyhítését követően megnyitották, de nem mindegy, milyen ügyben mennénk, nem biztos, hogy érdemes időpont foglalása nélkül érkezni. A távhő és a hulladékszállítási ablakoknál ülő munkatársak információink szerint a szokott rend szerint fogadják a lakosokat, az NKM és az Alföldvíz esetében viszont, ha az online ügyintézés helyett személyesen szeretnénk intézkedni, előre kell időpontot kérni. Az elérhetőségeket minden fogyasztó a szolgálatótól kapott levelekben találja, vagy a www.nkmenergia.hu és a www.alfoldviz.hu honlapokon. Energiaszolgáltatóknál a hívható szám 20-as, 30-as és 70-es előhívóval egyaránt 474-9999, az Alföldvíz száma 80/922-334.

ALFÖLDVÍZhulladékNKMtávhőügyfélközpont