Egyetlen ajánlatot sem nyújtottak be, ezért lett most eredménytelen a tender. Nagymérvű beruházásról van szó, amely része lesz a Szeged-Szabadka-Baja vasútvonalnak.
Eredménytelenül zárult a a Szeged-Szabadka tram-train rendszer magyar szakaszának kiépítéséhez szükséges tervezésre kiírt nyílt tender, mert senki sem nyújtott be ajánlatot.
A 13 kilométer hosszú vasúti pálya engedélyezési tervére, még június elején írta ki a tendert a NIF, de az augusztus 5-i benyújtási határidőig senki sem tett ajánlatot, vette észre a napi.hu
A mostani projekt feladati lennének:
- a kapcsolódó közúti tervek elkészítése,
- az összes nagy- és kis műtárgy komplex engedélyezési terveinek elkészítése,
- forgalmi üzemi vizsgálat, valós idejű számítógépes vasútüzemi szimuláció elvégzése,
- 3,5 kilométer új vasúti pálya Szeged belterületén (ebből 1,8 kilométer egyvágányú), felsővezeték létesítéssel,
- az új pályaszakaszon 2 új megállóhely és 1 hurokvégállomás kialakítása,
- 2,1 kilométer meglévő villamosvonal rekonstrukciója a meglévő felsővezeték-rendszer korszerűsítésével együtt és ezen belül 1,1 kilométer kétvágányúsítása,
- 8 átépülő megállóhely a meglévő villamosvonalon.
Lázár János egy szentesen tartott 2021 sajtótájékoztatón azt mondta, hogy a tram-train projekt keretében 2024-ben Szegedről már Szabadkára is utazhatunk.