Annyit költ hirdetésekre a Megafon, mint a 2022-es választás előtt

Jelentős összegeket költ el a Megafon a kegyelmi botrány és Magyar Péter színre lépése óta. Március 21. és április 19. között összesen 199 403 631 forintot költöttek el 348 hirdetésre – számolta össze a Telex.

Ennél a közel 200 millió forintnál többet csak a 2022-es választás előtti négy hétben költöttek el a Facebookon: akkor 266 millió forint volt a költés. A Meta Hirdetéstár-jelentése szerint a CÖF-CÖKA 93,2 millió forintot költött ebben az időszakban 104 darab hirdetésre.

A Megafonos Bohár Dániel telefoninterjút készített nemrég Márki-Zay Péterrel is. Utóbbi a beszélgetést maga is felvette – erről Bohárt rögtön az elején tájékoztatta – és azt vágatlanul kiposztolta. Természetesen a Bohár által megosztott részletek teljesen más kontextusba helyezik a beszélgetést, úgy vágták meg, hogy a kormánypropagandának megfeleljen.

Facebookhirdetésmegafon