Nem újdonság, hogy a legnagyobb videómegosztó reklámokkal szakítja félbe egy videó megtekintését/meghallgatását. Bosszantó, de ha nem váltunk prémiumcsomagra, hát így jártunk. Megszoktuk már. Mint ahogy azt is, hogy bejönnek politikai reklámok. Ezt azonban nem lehet megszokni. És mindegy ki kezdte, mert ez maximum az óvodában lehet kérdés. Én például nem szeretnék politikai reklámokat nézni a videómegosztókon, pláne ha még át sem lehet azokat ugrani 3 vagy 5 másodperc után. Vélemény.
Munka közben bevallom, zenéket szoktam hallgatni a legnagyobb videómegosztón, ha épp az irodában ülök. Vagy csak instrumentálisat, vagy ahol angolul énekelnek, az kevésbé zavaró, tehát magyar nyelven azért soha, mert elvonná a figyelmem. Sajnos vagy nem, de ugye a videómegosztó megjegyzi, miket szeretek. Mivel igen gyakran hallgatom a Jézus Krisztus Szupersztárt (angolul, a filmes verzió alatt található zenével), így tettem az említett napon is, kellemes háttérzene volt munkához.
Az egyik pillanatban azonban egy harsány hirdetési hang váltotta fel a zenét a zenét. Nem újdonság, hogy a legnagyobb videómegosztó reklámokkal szakítja félbe egy videó megtekintését/meghallgatását. Bosszantó, de ha nem váltunk prémiumcsomagra, hát így jártunk. Megszoktuk már. Mint ahogy azt is, hogy bejönnek politikai reklámok. Ezt azonban nem lehet megszokni.
Pláne akkor nem, hogyha tovább sem tudsz rajtuk lépni, mert nem engedi. Ha ugyanis többet fizetsz, megveheted azt a jogot, hogy végig kelljen nézni a 10-15-20 másodperces reklámot. Így tesz a kormánypárt is, amikor politikai hirdetést készít Karácsony Gergely lejáratásából. Mert ha még arról lenne szó, ők mit szeretnének csinálni, esetleg máshogy, jobban. De nem, ez lejáratás, amit nekem kutya kötelességem végignézni, már ha folytatni akarom a zene hallgatását.
Nagyon rossz irány, hogy már, az egyébként is nehezen tolerálható reklám-megszakítások mellett, most már lejárató politikai hirdetéseket kell néznünk egy az egyben olyan csatornákon, amelyeket akár kisgyerekek is nézhetnek. Mert akkor hol is van az a szlogen, hogy a gyerekeket ne használjuk politikai célokra? És akkor is ezt mondanám, hogyha Karácsony Gergely, Márki-Zay Péter vagy éppen Dobrev Klára reklámján nem tudnék átugrani.