Besokallt az árazásoknál történt hibáktól a Lidl, ezért úgy döntött, hogy digitális ártáblákra cseréli le a hagyományos, papíralapú cédulákat Magyarországon.
A Lidl Magyarország elkezdte bevezetni az áruházaiban a digitális ártáblákat. A döntést azzal indokolták, hogy a jövőben szeretnék kiszűrni, hogy téves árakat és hibás akciókat tüntessenek fel az üzletekben.
A Lidl egyik kalocsai üzletében tévesen, négy forinttal árazták le a tejfölt. A különös akcióra reagált a német diszkont, és elismerték a hibát.
A papír árcímkékhez képest a digitális megoldás lehetővé teszi az árak és információk szinte valós idejű módosítását, ezzel pedig optimalizálja a bolti folyamatokat. Az áruházlánc döntésének előzménye, hogy nemrég portugál üzleteiben vezette ki a papírcímkéket, s ott boltonként 400 kilogramm papírt spórolt meg a portugáliai leányvállalat.
Az újítással a Lidl kivezeti a papíralapú árcímkéket, és megszűnik az árak kinyomtatásának folyamata –tájékoztatta az áruházlánc a Világgazdaságot.