Olyan tisztán magyar tervezésű, Magyarországon gyártásba kerülő kapcsolócsaládot fejlesztettek ki a szentesi Legrand Zrt. szakemberei, amely a francia multinacionális vállalat nemzetközi kínálatába is bekerült – számolt be róla a Piac és Profit.
Közel egymilliárd forintos befektetéssel, mostanra kifejlesztett és nemzetközi bevezetésre került SUNO termékcsalád már száz százalékig a magyarországi szakemberek munkáját dicséri. A magyar marketing team menedzselte a nemzetközi piacfelmérést, a szentesi K+F csapat végezte a több, mint két évig tartó termékfejlesztést és a szentesi gyárban zajlik majd a Legrand történetében első, úgynevezett „germán” dizájnvonalat követő SUNO termékcsalád gyártása is – fogalmazott a lapnak Károlyi László a Legrand Zrt. vezérigazgatója.
Kiemelte, a szentesi példa is jól mutatja, hogy az itthon felhalmozott szakmai tudást hasznosítva, a jelentős hozzáadott értékű termékek előállítására is komoly lehetőség van Magyarországon.
A szentesi vállalat idén 30 éves, ma már 550 főnek ad munkát és 33 milliárdos forgalmat bonyolít le.