A szakképzési centrumhoz nem érkezett panasz az online adminisztráció miatt

Megkaptuk a választ a Hódmezővásárhelyi Szakképzési Centrumtól arra vonatkozóan, hogy a van-e alapjuk azoknak a panaszoknak, miszerint a duális szakképzésben érintett vállalkozások nem férnek hozzá az online adminisztrációs felületekhez.

Hétvégén megírtuk: online kell adminisztrálniuk a duális szakképzésben részvevő akkreditált gyakorlati képzőhelyet biztosító vállalkozásoknak a most indult tanévben, azonban a felhőalapú rendszerekhez egyelőre nem tudnak hozzáférni. A lapunkhoz eljutott kritikákkal megkerestük a Hódmezővásárhelyi Szakképzési Centrumot is, amelytől most érkezett meg a válasz.  

– A duális partnereink hozzáférést kapnak a regisztrációs és tanulmányi alaprendszerhez. Látjuk a felületen, hogy vannak olyan vállalatok, vállalkozók, amelyek már rögzítik is az adatokat – nyilatkozta szerkesztőségünknek Kincses Tímea. – Természetes, hogy az új feladatot nem egyformán tudják kezelni a partnereink, de iskoláinktól minden segítséget megkaphatnak, hogy az esetleges nehézségeket áthidaljuk. Kiváló példa erre, hogy a TESCO Globál Zrt. online megbeszélést kezdeményezett a héten az elektronikus adminisztráció egységes vezetésével kapcsolatban. Az iskoláinkban nyitottak arra is, hogy személyesen is segítséget nyújtsanak akár egyénileg, akár szervezett formában -tette hozzá az intézmény főigazgatója.

Kincses Tímea leszögezte, a duális partnereik határidőre megkapták a hozzáférést a regisztrációs és tanulmányi alaprendszerhez. A Hódmezővásárhelyi Szakképzési Centrumhoz nem érkezett ezzel kapcsolatos megkeresés.

duális képzésHódmezővásárhelyi Szakképzési Centrum